• Přihlásit / Registrovat
  • Košík   ( 0 CZK)  
  • Země
  • Ohlasy zákazníků
    Online 24 uživatelů.
Menu
kde se nacházíte : Úvod

Obchodní podmínky

 
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY VŠEOBECNĚ:
 
1) Vložíte zboží do košíku, vyplníte fakturační údaje a odešlete objednávku. Zároveň se můžete rovnou zaregistrovat, pokud budete mít chuť. Při příštím nákupu se přihlásíte a nemusíte nic vyplňovat.
 
2) Do 24 hodin Vám na email přijde potvrzení objednávky.
 
3) V termínu, který je vhodný pro výsadbu a expedici objednaných rostlin Vám doručí přepravní služba balík se zbožím.
 
4) Zaplatíte balík hotově nebo platební kartou
 
5) Zasadíte doručené rostliny podle návodu, který obdržíte s dodávkou rostlin.
 
6) Pokud se Vám sázet nechce, do 14 dnů od doručení odstoupíte od kupní smlouvy a rostliny nám pošlete zpět do Zahradnictví. Vrátíme Vám peníze a rostliny zasadíme sami.
 
 
a nyní podrobně:
 
 
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
 
 
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Zahradnictví Spomyšl s. r.o., se sídlem Platnéřská 88/9, Staré Město, 110 00 Praha 1, identifikační číslo: 04964314, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.zahradnictvi-spomysl.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
 
 
 
PRODÁVAJÍCÍ:
 
Zahradnictví Spomyšl s.r.o.
 
Platnéřská 88/9, Staré Město, 110 00 Praha 1
 
zapsáno na složce C 256324 vedené u Městského soudu v Praze
 
dále jen “prodávající”
 
 
KUPUJÍCÍ:
 
Koncový spotřebitel, objednávající si zboží na adrese internetového obchodu www.zahradnictvi-spomysl.cz ,
 
dále jen  “kupující”
 
 
 
CENY ZBOŽÍ:
 
Ceny uvedené v internetovém obchodě na stránkách www.zahradnictvi-spomysl.cz jsou konečné pro koncového spotřebitele, nejsme plátci DPH.
 
 
 
CENA DOPRAVY, BALNÉ A DOBĚREČNÉ:
 
Dopravné činí 149,- Kč za jednu objednávku s vyjímkou akčních nabídek.
 
 
 
 
 
ZBOŽÍ:
 
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Použité fotografie jsou pouze ilustračního charakteru.
 
 
 
PLATEBNÍ PODMÍNKY:
 
Platba zboží může být provedena následujícími způsoby:
 
1.Platba platební kartou při doručení zboží dopravcem (platbu od zákazníka přebírá přepravce).
 
2.Platba dobírkou v hotovosti (platbu od zákazníka přebírá přepravce).
 
3.Platba předem na účet prodávajícího, v takovém případě zákazník kontaktuje naši zákaznickou podporu, která mu zašle údaje potřebné k platbě.
 
4. U objednávek nad 3000,- Kč si prodávající vyhrazuje právo požadovat úhradu předem na bankovní účet prodávajícího až do výše 100%.
 
5. U objednávek na Slovensko požadujeme platbu předem na účet společnosti. 
 
 
 
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ:
 
Objednávku je nutné doručit prostřednictvím elektronického nástroje na stránkách www.zahradnictvi-spomysl.cz. Jako přijatá se považuje prodávajícím potvrzená objednávka, která je kupujícímu zaslána elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny), požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
 
Objednávka se považuje za vyřízenou v momentě předání zboží kupujícímu v místě k tomu určeném, nebo předáním přepravci.
 
V případě, že nebude mít prodávající skladem v okamžiku odeslání objednávky kompletní zboží obsažené v objednávce, zákazník výslovně souhlasí s tím, že mu bude zaslána i nekompletní objednávka s tou podmínkou, že jakmile bude objednané zboží opět skladem, bude doposlána zbývají část objednávky. Náklady na dopravu v tomto případě hradí prodávající.
 
 
 
DODACÍ TERMÍNY:
 
Období dodávání jednotlivých druhů rostlin závisí na agrotechnických termínech, počasí a způsobu pěstování konkrétního druhu rostliny. Níže uvedené termíny vyřizování objednávek jsou pouze orientační. Vyhrazujeme si právo změnit termíny dodání, pokud povětrnostní či teplotní podmínky nedovolí rostliny vysazovat či expedovat. Objednávky vyřizujeme v došlém pořadí.
 
 
 
Přibližné termíny expedice:
 
-od poloviny března: prostokořenné ovocné stromy a keře, trvalky (zasíláme v případě, že je půda rozmrzlá a lze stromky sázet)
 
-od začátku dubna:   vše ostatní
 
-od poloviny dubna: teplomilné druhy rostlin nebo rostliny, u kterých čekáme, až začnou rašit, abychom měli jistotu že Vám pošleme kvalitní materiál
-od začátku září: podzimní cibuloviny
-od poloviny října prostokořenné stromky
 
 
 
 
EXPEDICE:
 
Nejpozději 24 hodin před termínem expedice se prodávající zavazuje informovat kupujícího o termínu expedice a to prostřednictvím emailu uvedeném kupujícím v objednávce nebo telefonicky. Stornovat objednávku je možné kdykoliv před termínem expedice. Storno objednávky musí být doručeno na emailovou adresu prodávajícího před odesláním zboží.
 
V případě, že prodávajícímu vznikne finanční újma způsobená pozdním stornováním objednávky ze strany kupujícího, má nárok na úhradu prokazatelných a účelně vynaložených vzniklých nákladů.
 
 
 
ZMĚNY TERMÍNU EXPEDICE:
 
V případě, že kupujícímu termín expedice nevyhovuje, oznámí toto telefonicky nebo elektronickou poštou prodávajícímu. Termín expedice bude po domluvě s kupujícím upraven tak, aby si mohl zboží vyzvednout.
 
 
 
DOPRAVA:
 
Zboží se doručuje prostřednictvím přepravní služby, zákazník má kompletní přehled o doručení a včas ví, co se s jeho balíčkem děje. Automatický e-mail i SMSka ho průběžně informují o doručení. 
 
 
 
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ:
 
Zboží se považuje jako převzaté v okamžiku jeho předání kupujícímu. Kupující na základě předání potvrdí dodací list, nebo přepravní list dopravce.
 
V případě, že kupující v dohodnutém termínu nepřevezme zboží, má prodávající nárok na úhradu všech vzniklých nákladů týkajících se této zmařené objednávky a kupující je povinen tyto náklady uhradit.
 
Za dohodnutý termín se považuje den prvního pokusu o doručení zboží zvýšený o 4 dny.
 
Nepřevezme-li kupující zboží do 4 dnů ode dne, kdy se jej přepravní služba poprvé pokusila doručit, je prodávající oprávněn nechat zaslat zboží zpět na svou doručovací adresu. Prodávající má nárok na uhrazení prokazatelných nákladů, které mu tímto jednáním vznikly, zejména může požadovat cenu dopravy tam i zpět, balné a další prokazatelné náklady.
 
 
 
DAŇOVÝ DOKLAD:
 
Prodávající vystaví kupujícímu na základě kupní smlouvy daňový doklad. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. 
 
 
 
DORUČOVÁNÍ:
 
Doručovací adresa prodávajícího: Zahradnictví Spomyšl s.r.o., Spomyšl 163, 27705 nebo prostřednictvím emailu zahradnictvi@zahradnictvi.as
 
Doručovací adresa kupujícího: Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce nebo na adresu místa bydliště.
 
 
 
REKLAMAČNÍ ŘÁD:
 
Reklamační podmínky jsou plně v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., obč. zák. (dále jen "Zákon"), a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami, se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona.
 
Právo z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace") je možné uplatnit pouze na zboží zakoupené od Prodávajícího a v záruční době.
 
V případě poškození zásilky doručené prostřednictvím dopravce je nutné zaslat reklamaci s uvedeným číslem zásilky bezodkladně poté, co bylo zjištěno poškození zásilky.
 
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení nabývá účinnosti dnem akceptace přijetí zboží Prodávajícím. Prodávající má právo neakceptovat přijetí zboží od Kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané Zákonem a Obchodními podmínkami Prodávajícího. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva kompletně ruší a smluvní strany jsou si povinny navrátit všechna plnění, která si na jejím základě již poskytly.
 
V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu prostřednictvím přepravní služby je Kupující povinen ke Zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci.
 
V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení poslední součásti Zboží Prodávajícím. Za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené Reklamace přepravní službě. V tomto případě je Kupující také povinen zaslat reklamované Zboží spolu s veškerým příslušenstvím, spolu s kopií záručního listu, žádosti o reklamaci a kopií daňového dokladu. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození Zboží. Při přepravě je za řádné doručení k Prodávajícímu zodpovědný Kupující, který uplatňuje reklamaci.
 
Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
 
Reklamace musí být vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu v rámci stanovené 30 denní zákonné lhůty, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím na lhůtě delší. Není-li Reklamace vyřízena v zákonem stanovené lhůtě, vznikají Kupujícímu stejná práva a povinnosti jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
 
Kupující je povinen převzít vyřízenou Reklamaci co nejdříve na výzvu Prodávajícího, případně dohodnout podmínky přepravy s Prodávajícím.
 
Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:
 
vada vznikla nesprávným používáním zboží, nesprávnou péčí o něj, nebo vada byla způsobena působením vyšší moci.
 
 
 
ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY:
 
V souladu s ustanovením §1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
 
Ustanovení tohoto článku obchodních podmínek se vztahují výhradně na Kupujícího, který je spotřebitelem. Je-li tedy níže v tomto článku použito výrazu „spotřebitel“, je tím míněn Kupující, který je spotřebitelem.
 
Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy, uzavřené jinak než osobně, ve lhůtě 15 dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne převzetí zboží, přičemž je-li předmětem kupní smlouvy dodání několika druhů (položek) zboží, běží lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje.
 
Pro odstoupení od kupní smlouvy musí být splněny následující podmínky:
 
zboží musí být nepoškozené, bez známek opotřebení nebo užívání, zboží musí být s veškerým příslušenstvím. Odstoupit od kupní smlouvy nelze u zboží upraveného na míru.
 
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Náklady na vrácení předmětného zboží Prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.
 
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
 
Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty předmětného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
 
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není Prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.
 
V souladu s příslušným ustanovením občanského zákoníku sděluje Prodávající spotřebiteli, že spotřebitel je oprávněn (nikoliv však povinen) využít pro odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu tohoto článku obchodních podmínek formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, jehož vzor je přílohou obchodních podmínek.
 
Pro urychlení vyřízení odstoupení od smlouvy a navrácení peněz doporučujeme přiložit k vrácenému zboží podepsaný průvodní dopis.
 
Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
 
Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se jedná o dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
 
 
 
OCHRANA OSOBNÍCH DAT:
 
Veškerá osobní data Kupujícího jsou Prodávajícím považována za soukromá a důvěrná, jsou bezpečně uložena na chráněných serverech a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku tvoří externí dopravní služby, a to pouze tehdy, je-li to nezbytně nutné pro doručení zboží klientovi.
 
 
 
ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES:
 
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
 
 
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
 
 
Změna uložených osobních dat je možná po přihlášení Kupujícího do uživatelské sekce nebo na základě telefonického nebo emailového vyžádání Kupujícího u Prodávajícího.
 
Veškerá uložená osobní data Kupujícího lze na telefonické nebo emailové vyžádání smazat z databáze.
 
Informace od Kupujícího jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů číslo 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
 
 
 
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
 
Tyto podmínky jsou platné od 18.10. 2016 do odvolání nebo vydání nových obchodních podmínek.

 


Příloha: Odstoupení od kupní smlouvy