• Přihlásit / Registrovat
  • Košík   ( 0 CZK)  
  • Země
  • Ohlasy zákazníků
    Online 24 uživatelů.
Menu
kde se nacházíte : Úvod

Nejčastější otázky a odpovědi

Kdy se sází ovocné stromky?
 
Stromky se sází od poloviny října do poloviny prosince, nevadí mrazík ani sněhová přikrývka. Jen nesmí být zamrzlá půda. Například v loňském roce šlo sázet celou zimu.
 
 
Pokud vás budu chtít navštívit v zahradnictví, kdy je na to nejvhodnější doba?
 
 Každý den od 8 do 18 hodin, otevřeno je každý víkend i o svátky. Upozorňujeme, že nabídka eshopu a zahradnictví je sice z 90% totožná, ale některé druhy mohou být zrovna vyprodány nebo nejsou ještě prodejné. Pokud máte nějaké speciální přání, raději si předem zavolejte, ať nejedete zbytečně. 
 
Jaké jsou povolené kombinace zboží a dodací lhůty?
Rostliny, u kterých je na eshopu uvedena dostupnost 'Skladem', lze bez omezení objednat. Nové objednávky na zboží skladem obvykle expedujeme do 48 hodin od potvrzení objednávky a to od pondělí do čtvrtka. 
 
Prostokořenné ovocné stromky a keře (rybíz, angrešt, maliny, růže) lze objednat pouze v samostatné objednávce, vzhledem k termínu dodání a způsobu balení je nelze zasílat s jiným zbožím. Jestliže zkombinujete stromky s jiným zbožím, objednávka Vám nepůjde odeslat. Pakliže chcete zároveň i jiné zboží, připište to prosím do poznámky při objednávce; pokud to bude technicky možné, odešleme Vám to v jedné zásilce. 
 
 
 
 
Kolik mě bude stát doprava?
 
Ke každé objednávce  účtujeme dopravné za naši standardní cenu 149,- Kč včetně DPH za jednu objednávku s vyjímkou akčních nabídek. Při platbě online účtujeme dopravné 129,- Kč. Při objednávce nad 1000,- včetně DPH dopravné neúčtujeme. (platí pro Českou republiku)
 
Posíláte balíky i na Slovensko?
 
Ano, na Slovensko zasíláme. V e-shopu vpravo nahoře vyberete v kolonce země Slovensko, pak se Vám ceny u produktů automaticky přepočítají na Eura a můžete v košíku zvolit přepravu na Slovensko. Při dodávce na Slovensko požadujeme vzhledem k ceně dopravy platbu předem na účet (bohužel se nám vrací nevyzvednuté zasilky a platíme dopravu tam i zpět).
 
Jaká je kvalita zasílaných rostlin?
 
Rostliny zasíláme ve velikostech a balení vhodných pro prodej konečnému zákazníkovi. Vždy platí velikost kontejneru uvedená u produktu při objednávce. Zasíláme buď stejnou, nebo větší velikost. Zásadně neprodáváme zboží určené spíše k dopěstování v zahradnických firmách. Typicky se jedná o prodej ovocných a okrasných keřů, kanadských borůvek, rododendronů, jehličnanů atp. v multiptatech, kontejnerech 3x3, 7x7. Tyto rostliny nejsou určeny k prodeji konečnému zákazníkovi, dopěstování takové rostliny stojí nemalé úsilí, čas a zkušenosti. Například muškáty dodáváme v květináči o průměru 11cm s plně prokořeněným balem, taková rostlina začne ihned po zasazení růst a bude Vám dělat radost celou sezónu.
 
Proč mi nepřišla kompletní objednávka?
 
Je možné, že některé druhy rostlin jsou momentálně vyprodány, případně nejsou v takové kvalitě, aby se dali posílat. Někdy se také může stát, že dodavatel nedodá zboží, která nám potvrdil. Nekompletní dodávky evidujeme a v případě naskladnění rostlin ihned odesíláme nedodané rostliny.
Vzhledem k tomu, že všechny rostliny jsou pěstovány v kontejnerech, lze je vysazovat po celý rok.
 
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
 
Ano, v takovém případě zaškrtnete v nákupním košíku ZPŮSOB DODÁNÍ - OSOBNÍ OBĚR
 
V jakém termínu odesíláte objednávky?
 
Objednané rostliny jsou odeslány vždy v termínu vhodném pro bezpečnou přepravu a výsadbu všech rostlin obsažených v objednávce. Objednávky expedujeme podle pořadí, v kterém nám došli. 
 
Lze rozdělit jednu objednávku?
 
Objednávky se snažíme zasílat vždy kompletní. Pokud z nějakého důvodu zašleme nekompletní objednávku, poštovné za doposlání zboží nehradíte.
 
Kde zjistím stav objednávky?
 
Vzhledem k povaze zboží není možné zákazníky informovat o stavu objednávky, automaticky zasíláme potvrzení při objednání a zprávu o expedici zboží. Pokud se chcete informovat na stav objednávky, napište nám přes webové rozhraní obchodu a mi Vám sdělíme přibližné datum odeslání objednávky. 
 
 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Pokud nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží, můžete ho bez udání důvodu vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Rostliny nám zašlete nebo přivezte rovnou do zahradnictví. Upozorňujeme, že se striktně nedržíme zákonné 14-ti denní lhůty, pokud rostliny skutečně nechcete a přivezete je do zahradnictví, vezmeme Vám je zpátky i po této lhůtě. Jedinou podmínkou je, že rostliny musí být ve stavu, kdy je možné je opět prodat. O vrácení rostlin po zákonné 14-ti denní lhůtě rozhoduje vedoucí zahradního centra.