Menu
kde se nacházíte : Úvod

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou povolené kombinace zboží a dodací lhůty?
 
Rostliny, u kterých je na eshopu uvedena dostupnost 'Skladem' a dostupnost 'Objednáno' lze bez omezení objednat. 
 
Prostokořenné ovocné stromky a rostliny s kmínkem lze objednat pouze v samostatné objednávce, vzhledem k způsobu balení a ceně dopravy je nelze zasílat s jiným zbožím. Jestliže zkombinujete stromky s jiným zbožím, objednávka nepůjde odeslat, musíte vytvořit samostatnou objednávku na stromky.
 
Kdy budete mít skladem rostliny, u kterých je uvedena dostupnost 'Objednáno'?
ovocné stromy, keře a drobné ovoce - od začátku března
jahody - od poloviny března
vinná réva - konec března
trvalky - podle druhů, od začátku března do poloviny dubna
bylinky - v průběhu dubna
okrasné keře - od poloviny března 
jehličnany - polovina března
letničky - od začátku dubna podle počasí
rododendrony a azalky - máme skladem zazimované, zasílat budeme, až nebudou hrozit mrazy(začátek dubna)
 
Uvedené termíny jsou orientační, vždy po naskladnění se na eshopu změní dostupnost na 'Skladem' 
 
 
Kdy se sází prostokořenné ovocné stromky, růže a drobné ovoce?
 
Na jaře se může sázet hned jak rozmrzne půda, obvykle od začátku března.
 
Pokud vás budu chtít navštívit v zahradnictví, kdy je na to nejvhodnější doba?
 
Zahradnictví ve Spomyšli bude otevřeno od 1.3.2017 každý den od 8 do 18 hodin, otevřeno je každý víkend kromě státních svátků. Upozorňujeme, že nabídka eshopu a zahradnictví je sice z 90% totožná, ale některé druhy mohou být zrovna vyprodány nebo nejsou ještě prodejné. Pokud máte nějaké speciální přání, raději si předem zavolejte, ať nejedete zbytečně. 
 
Kolik mě bude stát doprava a balné?
 
1. Standardní objednávka                                         149,- Kč 
3. Objednávka ovocných stromků                           189,- Kč 
 
 
 
Posíláte balíky i na Slovensko?
 
Ano, na Slovensko zasíláme. V e-shopu vpravo nahoře vyberete v kolonce země Slovensko, pak se Vám ceny u produktů automaticky přepočítají na Eura a můžete v košíku zvolit přepravu na Slovensko. Cena dopravy je 250,- Kč včetně balného a dobírky.
 
Jaká je kvalita zasílaných rostlin?
 
Rostliny zasíláme ve velikostech a balení vhodných pro prodej konečnému zákazníkovi. Vždy platí velikost kontejneru uvedená u produktu při objednávce. Zasíláme buď stejnou, nebo větší velikost. Zásadně neprodáváme zboží určené spíše k dopěstování v zahradnických firmách. Typicky se jedná o prodej ovocných a okrasných keřů, kanadských borůvek, rododendronů, jehličnanů atp. v multiptatech, kontejnerech 3x3, 7x7. Tyto rostliny nejsou určeny k prodeji konečnému zákazníkovi, dopěstování takové rostliny stojí nemalé úsilí, čas a zkušenosti. Například muškáty dodáváme v květináči o průměru 11cm s plně prokořeněným balem, taková rostlina začne ihned po zasazení růst a bude Vám dělat radost celou sezónu.
 
Proč mi nepřišla kompletní objednávka?
 
Je možné, že některé druhy rostlin jsou momentálně vyprodány, případně nejsou v takové kvalitě, aby se dali posílat. Někdy se také může stát, že dodavatel nedodá zboží, která nám potvrdil. V takovém případě Vás budeme předem kontaktovat.
 
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
 
Ano, v takovém případě zaškrtnete v nákupním košíku ZPŮSOB DODÁNÍ - OSOBNÍ OBĚR ZDARMA
 
V jakém termínu odesíláte objednávky?
 
Objednávky začínáme odesílat od začátku března 2017. Objednané rostliny jsou odeslány vždy v termínu vhodném pro bezpečnou přepravu a výsadbu všech rostlin obsažených v objednávce. Objednávky expedujeme podle pořadí, v kterém nám došli. 
 
Lze rozdělit jednu objednávku?
 
Objednávky zásadně nerozdělujeme, pouze na žádost zákazníka. V takovém případě platí zákazník poštovné za každou objednávku zvlášť.
 
Kde zjistím stav objednávky?
 
Vzhledem k povaze zboží není možné zákazníky informovat o stavu objednávky, automaticky zasíláme potvrzení při objednání a zprávu o expedici zboží. Pokud se chcete informovat na stav objednávky, napište nám přes webové rozhraní obchodu a mi Vám sdělíme přibližné datum odeslání objednávky. 
 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Pokud nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží, můžete ho bez udání důvodu vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Rostliny nám zašlete nebo přivezte rovnou do zahradnictví. Upozorňujeme, že se striktně nedržíme zákonné 14-ti denní lhůty, pokud rostliny skutečně nechcete a přivezete je do zahradnictví, vezmeme Vám je zpátky i po této lhůtě. Jedinou podmínkou je, že rostliny musí být ve stavu, kdy je možné je opět prodat. O vrácení rostlin po zákonné 14-ti denní lhůtě rozhoduje vedoucí zahradního centra.