Kontakty - Prodejna

prosinec 
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY...než k nám zavoláte
   

Mohu si na prodejně vyzvednout zboží objednané přes e-shop?

Bohužel, tato možnost aktuálně není. Objednávky vytvořené přes e-shop jsou určené pro přepravu kurýrem; pokud máte zájem si zboží vyzvednout na prodejně, můžete tak učinit bez jakékoliv objednávky. Zboží zveřejněné na webu máme standardně i na prodejně. Pokud jedete z daleka, není problém si aktuální dostupnost zboží ověřit telefonicky, nebo e-mailem. Informace na webu jsou pravidelně několikrát denně aktualizovány.

Máte zboží zveřejněné na webu i na prodejně?

Zboží zveřejněné na webu máme standardně i na prodejně. U vybraného zboží však musí svítit SKLADEM; pokud jsou uvedené jiné termíny (předobjednávka říjen, expedice od...), zboží ještě na prodejně není! Jestliže jedete z daleka, není problém si aktuální dostupnost zboží ověřit telefonicky, nebo e-mailem. Skladové zásoby jsou však na webu pravidelně několikrát denně aktualizovány.

Máte již skladem na prodejně prostokořenné ovocné stromky?

Ovocné stromky a keře průběžně dovážíme na prodejnu od začátku října a v průběhu celého měsíce. Na prodejně jsou k dispozici stromky na webu označené jako "Skladem".

Co znamená "Předobjednávka"

Dostupnost zboží označená jako "Předobjednávka říjen" apod. Takové zboží budeme teprve naskladňovat jak na e-shop, tak i na prodejnu. Takto označené zboží ještě není na naší prodejně.

Nemohu se k Vám dovolat.

Snažíme se vyhovět veškerým telefonickým i písemným požadavkům. Pokud neodpovídáme ihned na Váš hovor, zpravidla se věnujeme zákazníkům přímo na prodejně, nebo řešíme předchozí příchozí požadavek.

Vytvoříte mi cenovou nabídku? Mohu nakoupit velkoobchodně?

Cenové nabídky nevytváříme. Veškerá naše nabídka je zde na webu, vč. platných cen. Velkoobchodním prodejem se nezabýváme.

Máte papírový katalog?

Papírové katalogy netiskneme. Veškerá naše nabídka je na těchto webových stránkách.

Mohu na prodejně platit kartou?

Ano, samozřejmě. Na prodejně se dá platit kartou.

Mohu na prodejnu se psem?

Ano, samozřejmě. U nás jsou čtyřnozí návštěvníci vítáni.

  
Adresa provozovny:
 
 
Zahradnictví Spomyšl
 
Spomyšl 163
 
277 05 Spomyšl
 
 
zahájení jarní sezony: 1.3. 2025
 
 
 
OTEVÍRACÍ DOBA:
 
  
Pondělí - Neděle   8.00 - 17.00  
PROSINEC 2024 - ÚNOR 2025 - PRODEJNA UZAVŘENA!
                                                                      
 
tel.: 731 859 512 (pro informace k objednávkám volejte přímo na e-shop). 
 
 
 
 
Cenové nabídky nevytváříme. Ceny uvedené na webu jsou platné i pro prodejnu. 
 
  
 
Na těchto kontaktech rádi zodpovíme všeobecné dotazy k našim rostlinám.  
 
 
 
Na prodejně je k dispozici většina zboží, které je zde na webu označené jako 'Skladem - rostliny lze zakoupit v Zahradnictví Spomyšl' a také většina zboží 'Skladem'. Zboží si můžete během otevírací doby přijet kdykoliv vybrat a zakoupit. Vaše návštěva nemusí být hlášena předem. 
 
 
 
 
Jak se k nám dostanete?
 
Pokud zadáte adresu Zahradnictví, tedy Spomyšl 163, do navigace, neměli byste mít problém s nasměrováním, adresa je běžně vyhledatelná například na www.mapy.cz nebo na google.cz/maps.
 
Obec Spomyšl naleznete cca 10km od města Mělník ve směru k dálnici D8. Při příjezdu z dálnice D8 sjezd číslo 18 - Nová Ves, směr Mělník a po cca 5km odbočka do obce Spomyšl (dále projedete obcí až na její konec, a zde už uvidíte skleníky patřící k provozovně).
Pokud pojedete ze směru od Mělníka, není nic jednoduššího než cestou směr Slaný/dálnice D8 odbočit přímo do Spomyšle a vjezd na naše parkoviště uvidíte prakticky ihned po příjezdu do vsi. 
Parkování je možné přímo v areálu, nebo na parkovišti u fotbalového hřiště.
 
Těšíme se na Vás!
 
 
 Snímek obrazovky (16)
 
                        
 
Provozovatelem e-shopu www.zahradnictvi-spomysl.cz je společnost Česká zahradnická společnost s. r. o.,
se sídlem Platnéřská 88/9, Staré Město, 110 00 Praha 1, identifikační číslo: 02019795
(na této adrese NELZE vyzvednout ani zakoupit nabízené zboží).

x