Dodací lhůty

Vážení zákazníci,

 

  • Objednávky přijaté v zimním období expedujeme od začátku března podle aktuálního vývoje počasí s tím, že posledním dnem v týdnu, kdy odesíláme, je čtvrtek. Objednávky expedujeme podle pořadí přijetí objednávky. V případě nevhodného počasí pro přepravu a výsadbu rostlin můžeme začátek odesílání zásilek přiměřeně posunout. V sezoně se termíny odeslání pohybují v rozmezí 7-14 dní pracovních dní od objednání.

 

  • Pokud si objednáte rostliny skladem a rostliny s různou dostupností (Skladem, Březen 2018, Jaro 2018), je potřeba počítat s tím, že objednávku budeme expedovat až po naskladnění posledního produktu v objednávce.  

 

  • Pokud Vám přišlo potvrzení objednávky, Vaši objednávku evidujeme (není nutné telefonicky ověřovat). Pakliže Vám žádné potvrzení nepřišlo, Vaše objednávka k nám nedorazila a nemáme ji v evidenci. Jakmile bude zboží expedováno, přijde Vám e-mail nebo SMS zpráva s touto informací. Většinou se Vám následující den ozve zástupce dopravní společnosti GEIS s informací o přesném datu doručení Vaší zásilky (zásilka by Vám neměla být doručena bez předchozího avíza od dopravce). Obvyklý termín doručení je do 24 hodin po odeslání zásilky.

 

  • Vašeho případného telefonického kontaktu si velice vážíme, nicméně prosíme o shovívavost, pokud se k nám nedovoláte ihned napoprvé (příprava Vašeho zboží nám zabírá většinu času). Prosíme využijte kontaktní e-mail na našich stránkách.

 

Děkujeme za trpělivost a věříme, že s rostlinami budete maximálně spokojeni.

 

S pozdravem a s přáním příjemného dne

kolektiv Zahradnictví Spomyšl.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.