Dodací lhůty
Vážení zákazníci,
- Objednávky přijaté v zimním období expedujeme od začátku března podle aktuálního vývoje počasí s tím, že posledním dnem v týdnu, kdy odesíláme, je čtvrtek. Objednávky expedujeme podle pořadí přijetí objednávky. V případě nevhodného počasí pro přepravu a výsadbu rostlin můžeme začátek odesílání zásilek přiměřeně posunout. V sezoně se termíny odeslání pohybují v rozmezí 7-14 dní pracovních dní od objednání.
- Pokud si objednáte rostliny skladem a rostliny s různou dostupností (Skladem, Březen 2018, Jaro 2018), je potřeba počítat s tím, že objednávku budeme expedovat až po naskladnění posledního produktu v objednávce.
- Pokud Vám přišlo potvrzení objednávky, Vaši objednávku evidujeme (není nutné telefonicky ověřovat). Pakliže Vám žádné potvrzení nepřišlo, Vaše objednávka k nám nedorazila a nemáme ji v evidenci. Jakmile bude zboží expedováno, přijde Vám e-mail nebo SMS zpráva s touto informací. Většinou se Vám následující den ozve zástupce dopravní společnosti GEIS s informací o přesném datu doručení Vaší zásilky (zásilka by Vám neměla být doručena bez předchozího avíza od dopravce). Obvyklý termín doručení je do 24 hodin po odeslání zásilky.
- Vašeho případného telefonického kontaktu si velice vážíme, nicméně prosíme o shovívavost, pokud se k nám nedovoláte ihned napoprvé (příprava Vašeho zboží nám zabírá většinu času). Prosíme využijte kontaktní e-mail na našich stránkách.
Děkujeme za trpělivost a věříme, že s rostlinami budete maximálně spokojeni.
S pozdravem a s přáním příjemného dne
kolektiv Zahradnictví Spomyšl.