Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou povolené kombinace zboží a dodací lhůty?
 
Rostliny, u kterých je na e-shopu uvedena dostupnost 'Skladem' a dostupnost s uvedením měsíce nebo data (Jaro 2018, Březen 2018, 15.3.2018 atp.) lze bez omezení objednat. 
 
Prostokořenné ovocné stromky a rostliny s kmínkem lze objednat pouze v samostatné objednávce, vzhledem k způsobu balení je nelze zasílat dohromady s jiným zbožím. Jestliže zkombinujete stromky s jiným zbožím, po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup. Je to rozděleno z důvodu odlišného způsobu balení a velikosti krabic (mohlo by se stát, že se květináče v krabici uvolní a stromky poškodí). Pokud to technicky půjde zabalit bez poškození rostlin, objednávku zašleme za jedno poštovné.
 
 
Kdy budete mít skladem rostliny, u kterých je uvedeno vyprodáno?
Většinu rostlin, které jsou zde na e-shopu, budeme mít opět skladem a to v dobu vhodnou pro výsadbu jednotlivých druhů. Zde uvádíme přibližné termíny dostupnosti:
 
trvalky - podle druhů, od začátku března do poloviny května
bylinky - v průběhu dubna
okrasné keře - od poloviny března 
jehličnany - polovina března
letničky - od začátku dubna podle počasí
 
Uvedené termíny jsou orientační, vždy po naskladnění se na e-shopu změní dostupnost na 'Skladem'.
Pokud Vás zajímá naskladnění určité rostliny, použijte funkci na e-shopu Sledovat cenu, kterou najdete v detailu každého produktu.
 
  
Které zboží je, a které zboží není skladem?
 
Veškeré zboží, u kterého je uvedena dostupnost 'Skladem', máme aktuálně k dispozici, jak pro e-shop, tak pro prodejnu.
V individuálních případech se může stát, že dostupnost není aktualizována (úhyn rostlin, neadekvátní stav apod.). Pokud dostupnost avizuje, že produkt 'Není skladem', 'Nedostupné', 'Vyprodáno', tak bohužel - rostliny v tuto chvíli k dispozici nemáme. Případné budoucí doskladnění je poté uvedeno u dostupnosti konkrétním měsícem, či datem, kdy je to plánováno. Pokud tomu tak není, platí všeobecné info (viz. horní odstavec).
 
 
Kdy se sází prostokořenné ovocné stromky, růže a drobné ovoce?
 
Na jaře se může sázet hned jak rozmrzne půda, obvykle od začátku března. Na podzim se zasazují do prvního zamrznutí půdy.
 
 
Pokud vás budu chtít navštívit v zahradnictví, kdy je na to nejvhodnější doba?
 
Zahradnictví ve Spomyšli bude otevřeno od 1.3.2017 každý den od 8 do 18 hodin, otevřeno je každý víkend kromě státních svátků. Upozorňujeme, že nabídka e-shopu a Zahradnictví je sice z 90% totožná, ale některé druhy mohou být zrovna vyprodány nebo nejsou ještě prodejné. Pokud máte nějaké speciální přání, raději si předem zavolejte, ať nejedete zbytečně. 
 
 
Kolik mě bude stát doprava a balné?
 
1. Standardní objednávka při platbě dobírkou   149,- Kč  
2. Standardní objednávka při platbě online nebo převodem na účet 99,- Kč
3. GEIS - zásilka stromky při platbě dobírkou    199,- Kč  
4. GEIS - zásilka stromky při platbě online nebo převodem na účet 149,- Kč
 
 
 
Posíláte balíky i na Slovensko?
 
Ano, na Slovensko zasíláme. V e-shopu vpravo nahoře vyberete v kolonce země Slovensko, pak se Vám ceny u produktů automaticky přepočítají na Eura a můžete v košíku zvolit přepravu na Slovensko. Cena dopravy je 10,- EUR včetně balného. Dobírka je zpoplatněna částkou 2,- EUR.
 
 
Jaká je kvalita zasílaných rostlin?
 
Rostliny zasíláme ve velikostech a balení vhodných pro prodej konečnému zákazníkovi. Vždy platí velikost kontejneru uvedená u produktu při objednávce. Zasíláme buď stejnou, nebo větší velikost. Zásadně neprodáváme zboží určené spíše k dopěstování v zahradnických firmách. Typicky se jedná o prodej ovocných a okrasných keřů, kanadských borůvek, rododendronů, jehličnanů atp. v multiptatech, kontejnerech 3x3, 7x7. Tyto rostliny nejsou určeny k prodeji konečnému zákazníkovi, dopěstování takové rostliny stojí nemalé úsilí, čas a zkušenosti. Například muškáty dodáváme v květináči o průměru 11cm s plně prokořeněným balem, taková rostlina začne ihned po zasazení růst a bude Vám dělat radost celou sezónu.
 
 
Proč mi nepřišla kompletní objednávka?
 
Je možné, že některé druhy rostlin jsou momentálně vyprodány, případně nejsou v takové kvalitě, aby se daly posílat. Někdy se také může stát, že dodavatel nedodá zboží, která nám potvrdil. V takovém případě Vás budeme předem kontaktovat.
 
 
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
 
Ano, v takovém případě zaškrtnete v nákupním košíku ZPŮSOB DODÁNÍ - OSOBNÍ OBĚR ZDARMA. Jakmile bude Vaše objednávka kompletně připravena, vyzveme Vás k odběru. Odběry bez předchozího vyzvání nejsou připraveny a nemohou být vydány.
 
 
V jakém termínu odesíláte objednávky?
 
Objednávky začínáme odesílat od 1. března 2018. Objednané rostliny jsou odeslány vždy v termínu vhodném pro bezpečnou přepravu a výsadbu všech rostlin obsažených v objednávce. Objednávky expedujeme podle pořadí, ve kterém nám došly. 
 
 
Lze rozdělit jednu objednávku?
 
Objednávky zásadně nerozdělujeme, pouze na žádost zákazníka. V takovém případě platí zákazník poštovné za každou objednávku zvlášť.
 
 
Kde zjistím stav objednávky?
 
Vzhledem k povaze zboží není možné zákazníky informovat o stavu objednávky, automaticky zasíláme potvrzení při objednání, zprávu o předání objednávky k expedici a zprávu o předání balíku přepravci. Pokud se chcete informovat na stav objednávky, napište nám přes webové rozhraní obchodu a my Vám sdělíme přibližné datum odeslání objednávky. 
 
 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Pokud nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží, můžete ho bez udání důvodu vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Rostliny nám zašlete nebo přivezte rovnou do Zahradnictví. Upozorňujeme, že se striktně nedržíme zákonné 14-ti denní lhůty, pokud rostliny skutečně nechcete a přivezete je do Zahradnictví, vezmeme Vám je zpátky i po této lhůtě. Jedinou podmínkou je, že rostliny musí být ve stavu, kdy je možné je opět prodat. O vrácení rostlin po zákonné 14-ti denní lhůtě rozhoduje vedoucí Zahradního centra.
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.